23 Haziran 2019 Pazar

makrome


Makrome Gazetelik--Macrame newspaper

Merhaba arkadaşlar .Uzun zamandır sizlerle birşey paylaşamadım. Artık yeni baştan tüm bildiklerimi sizlerle paylaşmak üzere buralardayım.

1989 yılında İstanbul Halk Egitim Merkezinde  ögrendigim makrome bilgimi sizlerle paylaşmaya çalışacagım.

Zaten sizlere daha önce makrome çanta sapı yapımını youtube hesabımda anlatmıştım 2016 yılının Nisan ayında   Makrome Çanta Sapı Yapımı 

Makrome gazeteligim yıpranınca onu yenileme ihtiyacı hissettim ve gazeteligimi yeniledim.Bu bilgiyide sizlerle paylaşmak istedim.

Dogru karar verdigime inanıyorum ve ilk başta 4 bölüm halinde çektigim videomu youtube hesabıma yükledim.












































Daha önce yaptıgım makromelerimi görmek isterseniz gallery bölümündeki Makrome Galeri  bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder