19 Aralık 2016 Pazartesi

deri kemer

Deri Kemer 3-- Leather Belt


Gerekli malzemeler-Material


Deri  – Leather   


Leather Belt


Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade



Kapalı Rivet


Deri yapıştırıcısı

Kemer Tokası

Deri kenar boyası


Yapılısı:




Deri Kemer Kalıpları

 1- Yan tarafta resimde görülen parçalardan üzerinde
ya
zılan adetlerde kesimimi yaptım.

Boyu 30 cm olan parçadan 1 adet kestim..

Bunun iki yanına 10 cm olan parcalardan ilave yaptım .

Bu ilaveleri yaparken iki adet kesilecek olan minik parçalar ile 10 cm lik olan parçayı 30 cm lik parçaya birleştirdim ama araları açık olacak .



Resim yazısı ekle
Yani 10 cm ile 30 cm lik parçalar üst üste binmeyecek, araları açık şekilde mini 2 adet kesilecek olan parçalar  ikisinin üzerine oturacak.

Ve 2 adet kesilecek olan ucu sivri parçalar 10 cm olan parçaya dudak şeklinde olan mini parçalarla araları açık şekilde yapıştırılacak.

2-Yerleştirme işleminden sonra kemer parçalarını delip kapalı rivetle sabitledim.

3-Daha sonra kahverengi kenar boyası ile kemerin kenarını boyadım.

*****Kenar nasıl düzeltilir bilmek isterseniz şu sayfama bakınız.   https://hobimrengarenk.blogspot.com/2015/09/deri-kenar-temizleme.html



Leather belt

4- Kenar boya kuruyunca kemerimin tokasını taktım. Kemerim kullanıma hazır.





Resim pek güzel olmadı ama idare edin artık.:)))

DeriKemer-Leatherbelt







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder