5 Mart 2017 Pazar

Derisirtcantasi

Deri Sırt Çantası2 -Leather backpack



Gerekli Malzemeler - Material 



Deri  – Leather
Deri Sırt Çantası

Mumlu iplik-waxed thread   


Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger



Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Fermuar

Sap için halka

Kapalı ve açık rivetler yada çeşitli zımbalar

Hazır sap

Yapılışı:






Yan tarafta gördügünüz gibi derimi kestim.

Sırt Çanta Kalıbı

Arkadaşlar kalıpların resmini çekmeyi unuttugum için kestigim deri parçalarının resmini koydum nasılsa kalıbın aynı.

Bu çantada dikkat etmeniz gereken arka kısmı önceden kesmemeniz. Zira ön parçaları birleştirmeden düzgün olarak arka kısmı kesemezsiniz.

Sebebi ise çantanın ön tarafının bombeli oluşu.

Onun için önce ön parçaları kesin, birleştirin, daha sonra arka parçayı kesersiniz.



Sırt Çantasının Arka kısmı

Ön kısımları birleştirdikten sonra kalıpta görüyorsunuz ne şekilde birleşecegini ,arka parçayı kesiyoruz.Ve çantanın kenarından fermuar dikiyoruz.Kenardan dikmemin sebebi dibe dogru kullanım alanım olsun ve içindekiler fermuar açıldıgında dökülmesin.Fermuardan sonra kalan kısma asansörlü telefonluk diktim.
Asansörlü telefon kılıfı nasıl dikilir burada anlatıyorum isterseniz göz atabilirsiniz.



Sırt Çantası Ön Kısmı





Yan tarafta gördügünüz gibi ön parçalar birbirine birleşince bu şekildee göbekli bir görüntü oldu.:))))


Sırt Çantasının Ön ve Arka görüntüsü


















Bu çantada astar kullanmadım. Eger derinizin iç kısmı temiz ise sizde astarsız dikin.

Ön tarafa arka ile birleştirme yapmadan önce 4 tarafına sap takmak için halka taktım  ve ön kısma püskül keserek üstten erkek çıtçıtla zımbaladım.

Yani püskülü dikmedim zımba ile tutturdum dilerseniz sizler rivet kullanabilirsiniz.

Arka kısma dikkat ederseniz asansörlü telefonlugum ve diktigim fermuar görülmektedir.

Ön ve arka kısmı birleştirerek diktim.

Sap olarak deri  yerine hazır kahverengi serit kordon sap ile çengel yardımı ile sapları taktım .Çantam kullanım hazır.



Leather backpack

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder