31 Mayıs 2015 Pazar

Çocuk Çantaları

A-Deri Çocuk Çantaları - Children's leather bags--



Deri Tilki Çanta Yapımı - bags made of leather fox


 Bu bölümde sizlere genç kızlar ve çocuklar için ,sevimli hayvan figurlerinden oluşan çantalar göstermeye çalışacagım.


Gerekli malzemeler-Material
tilki canta
fox bag

Deri –Leather

Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı -leather cutting blade

Çanta Pedi

Astar

Deri kenar boyası

Çantayı yapmak için şu sırayı takip edecegiz.




fox bag pattern
fox bag pattern

1- Kapak bir adet arka parçadan 1 adet,arka parçada ki taralı alan kadar önparça ve iç cep kesiyoruz.

Aynı şekilde ,terlik bezinden (salpa sert düşüyor o bakımdan terlik bezi kullanıyorum.) ve astardan da kesimler yapıyoruz.


2-Resimde ki ,kapak yazan resimde görülen ,taralı kısımları alttan ped ile destekleyip terlik bezine dikiyoruz.




fox bag pattern
fox bag pattern

3- Bu aşamada,  kulaklar hariç olmak kaydıyla  , kapak ve arka  parçayı birleştiriyoruz.

Kenarlar tabi ki kenar boya ile boyanıyor.








fox bag pattern
fox bag pattern




4-Yanda görüldügü gibi  ,kulakları dıştan birbiriyle öpüştürerek dikiyoruz. 

İç cepi astara dikiyoruz.



fox bag pattern
fox bag pattern


5-Ön ve arka parçayı birleştiriyoruz. Kilitlerini taktıktan sonra ,kulak kısmına kuşgözü takıp, zincirden sap ilave ettigimizde, tilki formunda ki çantamız kullanıma hazır.








İyi günlerde kullanmak dilegiyle:)

tilki çanta
fox bag



B- Deri Kuş Çanta Yapımı - bird bag made of leather



Gerekli malzemeler-Material
Kuş-Bird bag
Kuş-Bird bag

Deri –Leather
Mumlu iplik-waxed thread
Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger
Makas ya da Deri kesme bıçagı -leather cutting blade
Göz
Astar
Zincir
Elyaf
Deri kenar boyası


Çantayı yapmak için şu sırayı takip edecegiz.




bird bag pattern
bird bag pattern


1-Resimde gördügünüz kalıptan,hem deri hemde astar olarak kesimimizi yapıyoruz.

Bu çantada ,tek renk kullanmak isterseniz, kanat kısmını gövdeye birleştirerek kesersiniz.

Ben kanadı farklı renk yapmak istedigimden ,gövde ve kanadı ayrı renklerden kestim.



bird bag pattern
kuş-bird



2-Daha sonra kanadı arka parçaya ekledim.










bird bag pattern
kuş

4-Parçaları astarladıktan sonra ,kafa kısmını birleştirdim ve gövdeyi dikmeye başlamadan önce, kafanın içine elyaf doldurdum.Ve boyunluk takmak için kuşgözü ile bogaz kısmını belirginleştirdim.









bird bag pattern
birdbag

5-Gövdeyi dikmeden çıtçıtları taktım ,sap takacak askıları ekledim ve gövdeyi birleştirdim.

Daha sonra zincirli sap  yapıp askı kısmına taktım.Gözleri tutkal ile yapıştırdım.Yaka kısmına şerit geçirip fular havası verdim.




Ve işte sonuç:D


bird bag pattern
kuş



birdbag         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder