30 Haziran 2016 Perşembe

Deri Erkek Cuzdani

Deri Erkek Cüzdanı-Men's Leather Wallet



Gerekli Malzemeler - Material 

Deri –Leather
Deri Erkek Cüzdanı



Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Astar

Deri kenar boyası




Yapılışı:

Erkek Cüzdan Kalıbı



Yan tarafta gördügünüz kalıpta ölçülere göre cüzdanınızı keserseniz 200 TL rahatlıkla sıgar.

Deri fazla sert yada yumuşak olmayacak orta sertlikte deri işinizi görür.

Eger elinizde yumuşak deri var ise o zaman en dışta kalan ve resimde 1 olarak gösterdigim parça ile 2 ara dedigim parça arasına terlikbezi yada çok ince salpa koymanız gerekir.

Eni 10 cm olan parçadan 2 adet , T şeklinde olan kartlıklardan 4 adet ve
yüksekligi 5.50 cm olandan 2 adet kesilecek sag ve sol olarak.









Men's Leather Wallet


Kalıbıma göre derimi kestim ,önce kartları yerleştirecegim kısımları üst üste yapıştırdıktan sonra ana kısım olan ve yüksekligi 8.50 cm ve eni 10 cm olan ,cüzdanın yarıya yakın kısmını kaplayan parçaya  yerleştirdim. Ve kartların aşagı kaçmaması için diplerini birkaç dikiş attım.

Siz isterseniz yapıştırabilirsiniz ama tutkal bir süre sonra kendini bırakırsa dönüşü olmaz,o nedenle dip kısımlara birkaç dikiş atmakta yarar var.

10 cm eninde olan dar parçanın agız kısmını diktikten sonra ki o kısma nüfüs cüzdanı rahatlıkla sıgıyor dış kısma eklemeye cüzdanım hazır oluyor.









Erkek Cüzdanı








Yan tarafta 1 nolu resimde gördügünüz gibi 6 kartlık ve araya nüfüs cüzdanı girebilen  ayrıca 200 TL lik paranın girecegi boyutta cüzdanım kullanıma hazır oluyor.












Ladies' Leather Wallet




İçinde bozuk para da koyabilecegim bir cüzdan daha yaptım.

Genelde bozuk para kısmı olan cüzdanları bayanlar tercih ettiginden ,ben bu cüzdanıma ladies' leather wallet dedim.:))

Bunun tek farkı sag tarafta 1 kart yeri var ,diger 2 kart kısmına ufak bir bozuk para koyabilecegimiz bir göz yaptım. 

Ve agzını çıtçıt ile kapadım.










Ladies' Leather Wallet



Yan tarafta gördügünüz gibi 4 kartlık ve bir bozuk para koyabilecegimiz kısmı olan degişik bir cüzdan ortaya çıktı








Ve cüzdanımın bitmiş hali.


Deri Erkek Cüzdanı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder