12 Ocak 2017 Perşembe

deri capraz canta

Deri Capraz Omuz Cantası 2 - Cross Leather Shoulder Bag 2



Gerekli Malzemeler - Material 



Deri  – Leather


Mumlu iplik-waxed thread   
Leather Bag1




Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Çoban Dügme

Deri kenar boyası

Çanta Sap Tokası

Mıknatıslı Kilit






Yapılışı:




cross pattern leather shoulder bag1


Yan tarafta gördügünüz kalıpta kesiyoruz.

Bu çantada astar kullanmadım. Eger derinizin iç kısmı temiz ise sizde astarsız dikin.

Körük olarak 4 cm eninde ve çantanın ön tarafını kaplayacak boyutta lacivert deriden kestim.


Leather cross shoulder2


Ayrıca çantanın arka kısmına asansörlü telefon yeri ilave ettim.


 Asansörlü telefon kılıfını merak ettiyseniz aşagıda ki adrese bakabilirsiniz.Burada izah ediyorum.


Asansörlü Telefon Kılıfı Yapımı





Deri Çanta 2 renk



Yan tarafta çantamın içini ve yandan görünüşünü görüyorsunuz.

Bu çantada hazır örgü sap kullandım ve kanca ile çantaya baglantı tasarladım.

Çantanın sap kısmına ayarlanabilen aksesuar taktım


ve çantam bitti.:)))





Deri Omuz Çantası 3















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder