25 Ağustos 2016 Perşembe

Kot Deri Omuz Cantasi

Kot  Deri Omuz Çantası --Jeans Leather Shoulder Bag



Geri dönüşüm proje kapsamına girecegini düşündügüm,yeni deri ve kot karışımı omuz çantamı sizlerle paylaşıyorum .Umarım begenirsiniz.


Gerekli malzemeler-Material


Deri –Leather  
Kot Deri Omuz Çantası



Kot (eski kot ) -- old jeans

Astar --liner

Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Fermuar

Ped

Hazır hasır çanta sapı

T28 tutkal(deri tutkalı)


Yapılışı:


jeans leather shoulder bag

1-Bu çantayı yaparken kalıp kullanmadım ,kafama göre kot pantolonun bacaklarını kestim .Sagda resimde gördügünüz gibi  ( 1 de )

Daha sonra ag kısmını söküp üst üste gelecek şekilde katlayıp diktim.Potluk kayboldu.

Daha sonra çantanın tabanını kaplayacak boyutta deri parçası kestim ve deriyi deldim. Kotu delmiyorsunuz.

Pantolonun fermuar kısmında dügmeler çok güzel oldugundan onlar gözüksün istedim ve kırmızı ile işaretledigim kısmı kesip attım ve tiftikledim. 
( ipliklerini çıkardım)






jeans leather shoulder bag





2-Kotun taban kısmına derimi ilave etmeden önce ,kotun bel kısmına fermuar diktim.









Kot Deri Omuz Çantası

3- Kestigim ve deldigim deri parçasını çantanın tabanına eklemeden önce ön kısımda önden 2 pili atıp diktim.Çantada potluk yapıyordu. ( dedim ya bu çantada kalıp kullanmadım. )

Baktım pili hoş durmadım ,bende de deri çok o kısma deri şerit kesip diktim kenarlarınıda püskül gibi parçaladım.

Daha sonra astar olarak kullanacagım kumaştan kemer kısmına kemerimsi bir parça dikip geçirdim.



jeans leather shoulder bag

4- Derken hızımı alamadım çantanın ön kısmına sag ve sol taraflara içine ped koydugum fillerimi diktim.

Kemer olarak taktıgım kumaşımı birbirine çoban dügme ile tutturdum.

Çoban dügme yapılışı bakınız bu sayfada anlatıyorum.


Bu çantamda hazır askı kullandım onları ilave ettikten sonra astarımı çantanın agız kısmına tutturdum ,astar serbest kaldı.



Ve sonuç çantamın önden ve arkadan görünüşü böyle oldu.


Jeans Leather Shoulder Bag





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder