8 Haziran 2016 Çarşamba

derikemeryapimi2

Deri Kemer Yapımı 2--Leather Belt Construction 2



Gerekli malzemeler-Material


Deri  –Leather

Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger
leather belt

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Astar

Açık yada kapalı Rivet

İnce salpa yada Çoraplık 

Deri yapıştırıcısı

Kemer Tokası

Deri kenar boyası

Yapılışı:




Kancalı Kemer

1-Bu kemer kanca yardımıyla çantaya takılacagı için  2 parça halinde 2 cm eninde ve 60  cm boyunda kestim.

Ve daha sonra üzerlerine kapalı rivet ve açık rivetlerle zımbalar attım.
Daha sonra çoraplıgı derime yapıştırıp ,kemeri astarladım.Kanca ve tokayı takıp,kemer kenarlarını deldim ve diktim.

******Kanca yardımıyla , diktigim çantama ,çantanın dikilişi şu sayfada https://hobimrengarenk.blogspot.com/2016/06/deribelcantasi2.html taktıgımda bel çantam kullanıma hazır oluyor.

Deri Bel Çantası











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder