4 Aralık 2016 Pazar

asansorlu telefon kilifi

Asansörlü Telefon Kılıfı - Lift Phone Case


Malzemeler -Material


Deri -leather
Asansorlü Telefon Kılıfı

Mumlu ip -Waxy cord

Kapalı Rivet




Yapılışı:



Telefon Kılıfı

Önce telefonumuzun eni ve boyunu ölçüyoruz.


Daha sonra derimizden elimizdeki ölçüden yarım cm en ve boyuna ilave yaparak kesiyoruz.

Benim telefonumun eni 7 cm ve boyu 14 cm... bunlara yarım cm ilave ettigim zaman yani iki taraflarına , derimi 8 cm eninde ve  15 cm boyunda ön ve arka olamak üzere 2 adet kestim.

Ön olacak kısmın önünü hafifçe oydum ,telefon gözükecek şekilde.

Ayrıca 1 cm eninde ve yaklaşık 25 cm lik birde şerit kestim.

Şeriti elle dikecekseniz bunu yarım cm de kesbilirsiniz.Ben rivet kullanacagım için 1 cm eninde kestim.




Lift phone case

Sonra kılıfın 3 tarafını deldim.Ön kısmına çiçek yapıp rivetle ekledim.

Not:Çiçekleri nasıl hareketlendirdigimi görmek isterseniz bu sayfama bakabilirsiniz.

https://hobimrengarenk.blogspot.com/2015/12/deri-gul-selalesi.html

Asansör vazifesini görecek olan şeriti kılıfın arka parçasına resimde gördügünüz gibi rivetle tuturdum. Şerifin yönü kılıfın alt kısmına gelecek.

Eger sizlerin riveti yoksa bunu dikebilirsiniz.





Asansörlü Telefon Kılıfı





Daha sonra mumlu ipimle ön ve arka kısmı birbirine diktim.


Telefon kılıfın kullanıma hazır.:))












Lift phone case- Asansörlü Telefon Kılıfı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder