8 Haziran 2016 Çarşamba

deribelcantasi2

Deri Bel Çantası 2--Leather Waist Bag 2



Gerekli malzemeler-Material


Deri –Leather                           
Deri Bel Çantası

Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Fermuar

Astar

Mıknatıslı Kilit

Açık yada kapalı Rivet

Deri kenar boyası

Astar

Yapılışı:


Bel Çanta Kalıbı



1- Yan tarafta gördügünüz kalıplardan, 2 adet çanta gövdesi ve 1 adet ön cep kestim.Aynı ölçülerde astardan da kestim.

Ayrıca Ön cep için , cebin sag,sol ve alt kısmını çevreleyecek boyda, 2 cm eninde körük kestim.









leather waist bag


2- Çantanın Gövde kısmınına fermuar diktim.

Fermuarın boyunu çantanıza göre ayarlayacaksınız.Ayrıca bu sefer fermuarı gizli diktim.

Yani bakıldıgında fermuar 2 perde arasında kalacak şekilde oldu ,dişlileri görünmüyor.


Deri Bel Çanta



3- Ön cep dedigim kısma 2 adet mıknatıslı kilit ekleyip astarını yapıştırdım.

Ve 2 cm eninde ve cebin 3 tarafını kaplayacak boyutta olan körügümü ekledim.

Ön cebin kapagının astarına mıknatıslı kilidimi taktım.

Ve astarı öncep kapagına yapıştırdım.








leather waist bag



4- Ön cebi ,çanta gövdesine ekledim.

Ve kapagı ilave ettim.

Astarladım. 







Deri Bel Çantası




5-Çanta gövdesini arka parçaya eklemeden önce ufak saplar oluşturup halkaları çantama ekledim.







leather waist bag




6-Arka ana gövdeyide astarladıktan sonra, ön ve arka parçaları birleştirerek çantamı bitirdim.





  

Ve sonuç bel çantam bitti.:))

Deri Bel Çantası


Kemerlerini kanca yardımıyla çantama ekledim.Kemer yapımı şu sayfada dilerseniz bakabilirsiniz.https://hobimrengarenk.blogspot.com/2016/06/derikemeryapimi2.html

 Ve çantamın kemer takılmış hali.

leather waist bag


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder