4 Ocak 2017 Çarşamba

deri salas canta2

Deri Salaş Çanta2--Shabby Leather Bag2



Gerekli malzemeler - Material


Deri –Leather


Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi - eather stinger
Shabby Leather Bag



Makas ya da Deri kesme bıçagı- leather cutting blade

Küçük Rivet

Bu çantada Sırım 

Mıknatıslı kilit 

Deri kenar boyası

T28 tutkal(deri tutkalı)

Tahta Boncuk

Zincir


Çantayı yapmak için şu sırayı takip edecegiz.



Deri Salaş Çanta

Bu çantayı dikerken patron kullanmadım ,dogaçlama çalıştım.


Elimde bulunan derinin kapakta gördügünüz kısmı oldugu gibi aldım ve lacivert renkli başka bir deri ilave ederek çanta formunu verdim.Kapak ile ön ve arkaya gelecek kısımlrı sırım ile dikerken aralarından tahta boncuk geçirdim.

Ve ayrıca çantanın iç ve dışına resimde gördügünüz gibi minik cepler diktim.

Ama cepleri dikerken potluk vermesin diye sırım yerine mumlu ip kullandım.



Leather Bag



Çantanın yanlarını birleştirmeden önce mıknatıslı kilit takıp ,mıknatısı kamufle etmek amacıyla üzerine püskül formu verdigim deri parçasını minik rivetlerle tutturdum.

Bu çantada körük koymadıgımdan direk sırımla aralarına tahta boncuk koyarak dikip saplarını taktım.

Genç kızlarımızın begenecegi bir çanta ortaya çıktı.:))



Ve sonuç aşagıda ön ve arkadan görüntüleri.





Deri Çanta



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder