30 Nisan 2017 Pazar

deri erkek omuz canta

Deri Erkek Omuz Çantası--Leather men's shoulder bag



Gerekli Malzemeler - Material 



Deri  – Leather    
Deri Erkek Omuz Çantası


Mumlu iplik-waxed thread   

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger



Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Sap için halka

Hazır sap

Kilit

Kapalı rivet







Erkek Çanta kalıbı

Yapılışı:

Arkadaşlar bu çantada kalıp kullanmadım sadece ölçülerine yani en ve boyuna dikkat ederek  ve altında dikiş olmayacak şekilde katlayarak ön tarafını da oluşturabilecegim boyutta derimi kestim.

Kalıbın yanında gördügünüz  kulakçıklar bu çantanın körügü olacak, yani körük alttan yukarı dogru daralacak şekilde 2 parça kestim.

Çantanın önüne cep telefonu girecek boyutta bir cep ekledim.Cep ile gövdeyi  birleştirmeden önce kilitleri taktım ve cebi gövdeye diktim.



Leather men's shoulder bag




.
Yan tarafta gördügünüz gibi çantayı katladıgınızda sadece körükleri yan tarafa tutturmak kalıyor.

Çok pratik ve birkaç saatte yapılabilecek kullanışlı ve bir o kadarda şık bir çantam oldu.

Körükleri diktikten sonra sıra çanta sapını eklemeye geldi onun içinde hazır çanta sapları kullandım.

Çanta sapını hareketli yaptım ve çantanın kapagının üst kısımlarına sap halkalarını kapalı rivet ile tutturdum.

Altta çantanın önden ve yandan görünüşünü görüyorsunuz.

Fena olmadı degil mi?





Deri erkek çantası




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder