22 Mart 2016 Salı

tablet kilifi

Deri Tablet Kılıfı--Leather Tablet Cases


Özellikle kitap okumanın en kolay ve gözü yormadan yolu kuşkusuz tablet kullanmadır...Benim gibi sırt üstü yatıp okumaya meraklıları için tablet en güzel nimet.

Rasgele saga sola bıraktıgım tabletimin ekranının çizilmesinden yıldıgımdan ,bende ona bir kılıf yaptım.İyi de oldu valla:))

Bunun için gerekli malzeme deri ,keçe ,kumaş vs...

Ama benim elimde çokça deri oldugundan deri ile yaptım.Ama kullandıgım deri yumuşak bir deri,sizde yumuşak deri kullanın.

Malzemeler-Materials

Tablet Cases


Deri-Leather

Mumlu ip

Dügme










Yapılışı:

1-Benim tabletimin ebadı 18.- cm  X  12.- cm dir. Bunun için yumuşak derimden 21.- cm X 33.- cm ebadında dikdörgen bir parça kestim.


Tablet Kılıfı

2- İçine astar koymuyorum ,derinin yumuşak yüzeyi tabletimin ekranını koruyacaktır.

Ve kestigim derinin tabletimin eni kadar olan kısmı kadar yani , 12.cm den 1 cm fazla katladım.Yani 13.-cm katladım ve delme çivim ile deriyi delip,mumlu ip ile diktim.


Not:Tabletimin ekranı kapatırken ezilir düşüncesiyle metal çıtçıt kullanmadım..

Bunun için aynı derimden ince bir şerit kestim. Yine aynı derimden çoban dügme yaparak kapak kısmına bagladım..





Çoban dügme yapımı buradadır.http://hobimrengarenk.blogspot.com/2015/03/coban-dugme-yapimi.html

Ve gördügünüz gibi tablet kılıfım hazır.



Tablet Cases


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder