25 Temmuz 2016 Pazartesi

Deri petchwork omuz cantasi

Deri Petchwork Omuz Çantası- Patchwork Leather Shoulder Bag


Gerekli Malzemeler - Material 



Deri ( parça deriler) –Piece Leather
Patchwork Leather Shoulder Bag



Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Deri Dügme

Astar

Açık yada kapalı Rivet

Deri kenar boyası

Hazır çanta Sapı


Yapılışı:


Çantanın Arka ve Kapak Kısmı

Elimde bulunan rengarenk derilerden rasgele petchwork teknigi ile parçaları birleştirerek gövdeleri oluşturdum.


Çantanın belli bir kalıbı yok ,kafama göre yanda  gördügünüz gibi dikdörtgen bir parça kestim ,kenarlarını resimde gördügünüz gibi kesip keskin köşeleri yumuşalttım.

Bu parça çantanın arka ve kapagı oldu. Aynı boyutta astar kesip üzerine cep ilave ettim.



Çantanın ön kısmı

Yan tarafya gördügünüz çantanın ön kısmıdır.Bunu da ana gövdenin kapak olarak dönecek kısmını düşerek ön parçayı kestim ve üzerine içinde telefon girecek boyutta asansörlü bir cep ekledim.

Yine aynı boyutta astar kestim. Astarı eklemeden önce deri dügmemi ekledim ve astarı ilave ettim.













Çantanın ana gövde ve ön kısmı

Çantanın arka ve kapak kısmına üzerine cep ilave ettigim astarı ekledim.Ön kısmada ,önün 3 kenarını kaplayacak boyutta ve 4 cm eninde körük kesip ilave ettim.










Patchwork Leather Shoulder Bag

Körük ekledigim çantanın ön kısmını ,arka ana parçaya ekleyip çantamı bitirdim.

Bu çantada fermuar ya da çıtçıt yok ,sadece dügmeyi  yırttıgım (kestigim) deriye geçirerek çanta kapanıyor.


Ayrıca sap kısmını hazır kumaşımsı , genelde sırt çantalarında görmüşünüzdür hazır sapları ,onun üzerine petchworkte kullandıgım rengarenk deri parçalarını rivetle zımbalayarak neşelendirdim.:)))

Çantama ekledim.


Ve çantam bitti.





Patchwork Leather Shoulder Bag


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder