17 Mayıs 2016 Salı

Derielcantasi

Deri Patchwork El Çantası--Leather Patchwork Handbag



Gerekli malzemeler-Material




Deri ( parça deriler) –Leather
leather patchwork handbag

Mumlu iplik-waxed thread

Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade

Fermuar

Astar

Açık yada kapalı Rivet

Deri kenar boyası





Yapılışı:


leather handbag


Elimde bulunan rengarenk derilerden rasgele petchwork teknigi ile parçaları birleştirerek gövdeleri oluşturdum.

Gövde ebatları; Agız kısmı 20 cm , taban 15 cm olacak şekilde 2 adet gövde yaptım.

Tabana koydugun düz dikdörtgen şeklinde ki mor parça 15 cm x 3 cm
ebadındadır. Onu önce tek parçaya birleştirdim.














Deri el Çantası



Ben diger parçayıda tabana birleştirerek çanta gövdemi oluşturdum. 

Fermuar olarak kestigim düz mor renk parçanın ölçüleri ise  20 cm x 2 cm olacak şekilde 2 ayrı adet kestim .

Dilerseniz sizler 20 cm x 5 cm  tek parça halinde kesip ,orta kısımdan fermuarın tırtıklı kısımları kadar bir bölüm çıkararak,fermuaru ekleyebilirsiniz.

Ama ben derim sınırlı oldugundan ,malum  genelde parça deri kullanırım  2 ayrı parça halinde kesip fermuarımı öyle yerleştirdim.






Deri Pazar Çantası






Yan tarafta gördügünüz gibi fermuarı taktıktan sonra iki yan parçaları birleştirdim ve alt tabanı düz,üçgen şeklinde bir pazar çantam oldu.

Ben kolayıma geldigi için dıştan diktim.Sizler isterseniz içerden dikip çantayı ters döndürebilirsiniz.











******Bu sayfada yaptıgım çanta örneginde oldugu gibi,ama bunda çanta fitili yapmıyoruz.   http://hobimrengarenk.blogspot.com/2015/12/cantaya-kenar-fitili-ekleme.html

Fermuarı taktıktan sonra ,fermuar ucuna püskül yaptım ayrıca birde sap ilave ederek daha kullanışlı hale getirdim.

Ve sonuç.:))
Leather Handbag









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder