2 Mayıs 2017 Salı

opusen kilitli cuzdan

Öpüşen Kilitli Cüzdan --Kissing Locked Wallet




Öpüşen Kilitli Cüzdan
Gerekli Malzemeler - Material 



Deri  – Leather


Mumlu iplik-waxed thread   


Deri ignesi yoksa Yorgan ignesi -leather stinger

Makas ya da Deri kesme bıçagı-leather cutting blade


Öpüşen Kilit -Kiss-locked





Yapılışı:




Öpüşen Kilitli Cüzdan Kalıbı

Yan tarafta gördügünüz gibi kalıptan derimi kestim.

Not: Öpüşen kilit dedigim de kalıbın üzerinde bulunan metal aparat.

Derim yetmedigi için tabanı dikişli yapmak zorunda kaldım.

Eger sizin deri yetiyorsa taban kısmını katlayarak dikişsiz kesebilirsiniz.



Kissing Locked Wallet







Kestigim ön ve arka parçayı taban kısmından dikerek birleştirdim.

Ve daha sonra yan tarafı birleştirdim.











Öpüşen kilitli cüzdan





Taban ve yanları birleştirdikten sonra kulakçık bölümünü yan tarafta gördügünüz gibi diktim.













Öpüşen kilitli cüzdan1


Benim aldıgım öpüşen kilitte dikmek için delikli kısımlar olmadıgından ben bu kilidi kelpeten ile sıkıstırmak zorunda kaldım.

Eger sizler böyle bir cüzdan dikerseniz delikli kilit almaya dikkat edin sıkıstırmalı kilitle ugraşmak baya zor oluyor.

Cüzdanın agız kısmını kelpetenle sıkıstırdıktan sonra kenarları kilidin metal kısmına tutkal ile yapıştırdım.

Resimde boşta kalan kısımlar görülüyor o kenarda boşta kalan kısımlar metale yapışacak.


Ve sonuç :))
Kissing Locked Wallet

Bu da başka....


Kissing Locked Wallet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder