9 Kasım 2015 Pazartesi

Sise Susleme

Şişe Süsleme--bottle decoration--


Bu sayfada sizlere yaptıgım şişe süslemelerinden örnekler verecegim.

1- İlk Şişem:))

                                                                               
bottle
bottle
 Elimde bulunan ve şekli hoşuma giden sirke şişesini , deri ile dogaçlama kapladım.

Deri tutkalı ile yapıştırdım.

İşinden boncuklar geçirdigim ve saç örgüsü yaptıgım sırım ile derinin kenarlarını temizledim.

Bu kadar süs bana yetmedi ,çiçek yapragı yapıp yapıştırdım.Sırımı dolayarak helezon oluşturdum ve sırımların birleşme yerine yapıştırdım.

Bu hem şişeme hava kattı ,hem de sırım birleşme yerini daha bir saglama almış oldum.Sökülmesine engel oldum.

İçinede deriden yaptıgım krizantem çiçegimi  http://hobimrengarenk.blogspot.com/2015/11/deri-cicek.html   oturtup masamın üzerine yerleştirdim.:))

İşte sonuç:))




Şişe Süsleme
Şişe Süsleme




2-Bu da İkinci Şişem


Bunda da yöntem aynı,iş bitince mutlaka leflef cila ile deriyi cilalayın arkadaşlar.

Cila hem toz tutmasını önlüyor ,hemde derinin rengini daha koyu yapıyor.


Şişe
Şişe


3-Ve Son Şişem:)))


Bu büyük bir şişe ve üzerinde kabarık yazılar var. Ve çıkaramadıgım etiketleri vardı,bende bunlardan kurtulmak için şişeyi önce siyaha boyadım ve deri ile kaplamadan önce mat vernik attım.

Deri ile vernik temas ettiginde, bazı derilerde reaksiyon oldugundan ,deriden önce vernik kullandım.

Daha sonra derilerimin büyüklügüne göre rasgele derileri sardım,Ve deri tutkalı ile yapıştırdım.

İçine boncuk taktıgım sırım ile (deri sırım) deri kenarlarını temizledim.

Şişemin orta kısmında , şişenin kendi kabarık yazısını kamufle etmek amacıyla ,satın aldıgım kızılderili kafasının boyunlugunu ,başında ki tüylü kısmı ,saçını yeniden yaparak bu kısma yerleştirdim.

Zaman buldugumda bunun içine kırmızı tek bir gül ve goncasını yapıp koyacagım.

Bu arada deri gül yapımını da anlatmış olacagım.

En son leflef cila ila deri kısımları cilaladım.



Şişe
Şişe süsleme
Ve sonuç. yanda gördügünüz gibi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder